Lepo pozdravljeni v naši spletni trgovini H-ombre.si
Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.
 
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine H-ombre.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
 
H-ombre.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje topA, Jasmina Dervić s.p., v nadaljnjem besedilu "prodajalec". Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Ob registraciji v sistem H-ombre.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Člani spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti kot je Akcijska ponudba. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.
Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu H-ombre.si, kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

  Kazalo
- Cene
- Način plačila
- Stroški poštnine
- Naročilo blaga
- Postopek naročila oz. nakupa   
- Neprevzeti paketi                                                                                                                                                                                            
- Preklic naročila
- Dobava blaga
- Pravica do odstopa od pogodbe
- Vračilo kupnine
- Garancija
- Varovanje osebnih podatkov
- E-novice

CENE
Vse cene v spletni trgovini H-ombre.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Podjetje topA s.p. je DDV zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Uporabniku, ki kupi izdelek, izdamo račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki spletnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. V kolikor je naročeno blago zavrnjeno ali pa ni bilo dvignjeno, stroške poštnine in stroške vračila krije naročnik. Če blago ni bilo naročeno s strani osebe, ki je navedena na podatkih bomo to smatrali, kot zlorabo osebnih podatkov in bomo predali zadevo organom pregona. Ob tem se bodo predali vsi podatki vključno z IP številko računalnika s katerega je bilo naročilo opravljeno.
 
NAČIN PLAČILA
PLAČILO PO POVZETJU: je mogoče za vse artikle, v spletni trgovini H-ombre.si.
 
PLAČILO PREKO POLOŽNICE
Ob izbiri načina plačila preko položnice vam pošljemo izpolnjeno položnico, ki jo lahko enostavno plačate na banki, pošti ali preko spleta. Ko je plačilo izvedeno, vam odpošljemo naročene artikle. V primeru, da slednjih v danem trenutku ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili skupaj z okvirnim rokom dobave. Možen je tudi preklic naročila, če se z rokom dobave ne strinjate. Vračila opravljamo prek TRR-ja.
 
PLAČILO PO PREDRAČUNU
Plačilo na transakcijski račun prodajalca. Podatki prodajalca oz. podjetja so:

Naziv podjetja: topA, Jasmina Dervić s.p.
Naslov: PODUTIŠKA CESTA 156A 1000 LJUBLJANA
Transakcijski račun: IBAN SI56 6100 0002 4818 864 (Delavska hranilnica d.d.)
Namen plačila: Plačilo naročila št. __ (dopišite številko vašega naročila)
Vsota: znesek naročila + strošek poštnine, če je naročilo do vrednosti 70€.
Sklic: SI00


STROŠKI POŠTNINE
Strošek poštnine je fiksen in znaša 4€.
Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:
pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«, pri naročilu blaga, ki skupna vsota presega 70 eur,
v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,
v primeru, da želi kupec poravnati stroške pošiljanja po predračunu skupaj z računom za naročeno blago.
 
NAROČILO BLAGA
Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine.
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu.
Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju Almaja s.p.
 
POSTOPEK NAKUPA OZ. NAROČILA
Pred začetkom naročila se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik.
Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila.
Koraki nakupa v košarici:
1. korak: Kupec med ponudbo spletne prodajalne izbere želene artikle in količino slednjih. Ko kupec želi zaključiti z naročilom in nadaljevati z naslednjim postopkom mora potrditi, da je seznanjen s pogoji naročanja v nasprotnem primeru ni mogoče nadaljevati na naslednji korak.
2. korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
3. korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila trgovec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

NEPREVZETI PAKETI                                                                                                                                                                                                       

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (4,00 EUR + stroške vrnitve paketa) in pogodbeno kazen v skupni višini: -12 evrov za naročila do 50 evrov. -25 evrov za naročilo nad 50 evrov -50 evrov za naročilo nad 100 evrov -80 evrov za naročilo nad 200 evrov Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

 
PREKLIC NAROČILA
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.
V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca
 
DOBAVA BLAGA
Če je blago na zalogi trgovec v roku nekaj delovnih dni (do največ 7 delovnih dni) blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Običajno so naročila dostavljena naslednji delovni dan od dneva oddaje naročila. Poleg blaga kupec prejme tudi račun in morebitna navodila v slovenskem jeziku in garancijski list.
V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Dostava se izvaja preko podjetja GLS SLOVENIJA.
 
Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
 
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 15-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, (na kontaktni e-naslov: info@h-ombre.si) da odstopa od pogodbe ali naročila , ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.
Naslov za vračilo artiklov je topA, Jasmina Dervić s.p., PODUTIŠKA CESTA 156A, 1000 LJUBLJANA. Pri vračilu sta obvezna izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov in original račun.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
 
POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe, iz določila Člani spletne trgovine in uporabniki iz Splošnih pogojev poslovanja.
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.
 
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino)
v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve
v kolikor je uničena, umazana ali manjkajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list
v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, tako da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga.
Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.


Za morebitne spore je pristojno sodišče v Ljubljani.


VRAČILO KUPNINE
Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR v najkasneje 15 dneh po prejemu artiklov. Gotovinskih vračil ne izvajamo.
 
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Garancija velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika.
Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe ali stika s tekočino.
 
Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče.
Izdelek bo posredovan na pooblaščeni servis, kjer bodo ustrezno odpravili nastale napake. Ob vsakem izdelku oz. garancijskem listu je naveden naslov pooblaščenega servisa.
 
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

E-NOVICE
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.
 
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Vaš H-ombre.si
 
Ljubljana, 01.04.2022